ÅsNa drar igång höstterminen med en Post –Gulisakademi Pre-Back 2 School – kväll! Gissade ni redan datumet? Jovisst, det är onsdagen den 14.9!

ÅsNa bjuder på något smått att äta och underhåller er med något smått att göra innan vi tillsammans drar iväg till Apan. Det ryktas även om att skåphövdingen har kommit på någon ny, höstig dryck att ge smakprov på..

Tanken är att picknicka i Vårdis – men drar höstvädret fram alldeles för hårda vindar eller blöta skurar träffas vi på Skärgårdsbaren istället! Vi håller er uppdaterade!
Ingen anmälan på förhand krävs, men sätt gärna ‘kommer’ på FB så vet vi ungefär!

VAD? Förfest-chill efter Gulisakademin
NÄR? Onsdagen den 14.9 kl. 19.30->
VAR? Vårdis
PRIS? GRAAATIS (dryck kan köpas på plats eller tas med)

(VARFÖR? För att oispa kaljaa..)

Gulisar, gamyler, allmänna ÅsNor och just du som inte har någonstans att förfesta före Back 2 School – kom med oss, vi har lösningen.