Kära ÅsNor, ÅSLare och vänner!

Helgen som alla har väntat på är precis runt hörnet!

Den 20-22.10 går ÅSLs och ÅsNas gemensamma VÄNHELG av stapeln. Förutom en helg fylld med roliga evenemang så får vi även besök från när och fjärran. Detta är alltså inte bara ett utmärkt tillfälle för oss att visa upp våra studenttraditioner här i Åbo utan även en möjlighet att ta del av de studenttraditioner som finns i Sverige och på andra håll i Finland. Detta tillfälle vill ni alltså inte missa!

Programmet är följande (med reservation för eventuella ändringar):

Torsdag, 20.10:

– Sightseeing i Åbo för våra gäster med start utanför domkyrkan kl 12:00.
– Halarsitz @F, kl. 19:00

Fredag, 21.10:

– Skärgårdssitz @MK, kl 19:00

Lördag, 22.10:

– Sillfrukost (info om plats kommer senare), kl 12:00

Detta FB-evenemang är en samlingsplats för helgens festligheter, länkar till alla individuella evenemang kommer gå att hitta här inom en snar framtid.

Det kommer att gå att anmäla sig till alla evenemang skilt men vi kommer även att släppa ett begränsat antal biljetter till hela helgens festligheter. För ÅsNa- eller ÅSL-medlemmar kommer priset för helgbiljetterna vara rabatterat. Mer info om anmälningar, biljettköp och priser kommer snart.

Så se nu till att ni absolut inte missar denna helg fylld av festligheter, nya bekantskaper och hoppeligen en helt del nya minnen (och minnesluckor)! Välkomna!